Malmö

Det finns många saker jag värdesätter högt här i livet. Min familj, mina vänner och fotbollen är några exempel på några av dom sakerna. Men bland topp 5 finns det en sak som är något av det vackraste jag vet. Ett uppvaknande Malmö. Att se den här underbara staden som väcks till liv av den fina solen som går upp, är något jag uppskattar väldigt mycket, och det är något som jag aldrig kommer att fly ifrån, hur illa det än blir. Jag minns dom flesta gånger då jag har varit "Sömnlös i Malmö" och har fått uppleva det här vackra scenariot. Det är bara helt underbart. Den här staden, mitt hem, mitt liv, kommer alltid vara en del av mig och jag kommer alltid att finnas här.
Jag älskar dig, Malmö stad! 



Kommentarer

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0