Mitt i natten

Klockan är, i skrivandes stund, 02:55. Sitter och kollar på That '70s show och känner att mina ögonlock börjar dra sig ner mot golvet. Får väll snart sova, för mitt golv är inte så rent och vill inte att mina ögonlock blir smutsiga! Men att gå och lägga sig är så jobbigt... Det är så skönt när man verkligen sover, men att bara ligga där och blunda är så jävla tråkigt :( får kanske börja med sömnpiller! :D Fast kanske inte... Såg en film en gång, svensk film som hette "Sleepwalker" tror jag, som handlar om en kille som tar sömnpiller.. För att göra en lång historia kort, det slutade med att han dödade sin familj i sömnen.. Så näääääää, inga sömnpiller för mig :P

På tal om film så såg jag en av mina favoritfilmer, Armageddon, idag. Filmen ger mig gåshud varje gång jag ser den! Helt underbart filmad och massor av fina scener. Så om ni inte har sett den, så se den NU!! Ni kommer inte bli besvikna, jag lovar!  Här nedan kommer jag visa ett klipp från filmen, som är väldigt sorgligt faktiskt :/ Det är när Harry (Bruce Willis) säger adjö till sin dotter, Grace (Liv Tylor).




Det var allt från min nattliga uppdatering :)

Ha det bra tills vidare!

tias



Kommentarer
Postat av: Emma

Du verkar aldrig sova :p Kul att du skriver när du är vaken i alla fall :D

2010-08-31 @ 11:35:35
URL: http://allaupptagna.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0