Trippel C

Om några timmar är den här dagen slut... Har inte hänt så mycket idag, har bara suttit hemma, har inte haft någon lust att dra mig utåt. Blir kanske att sticka till Coop lite senare och handla något gott. Har funderingar på att städa mitt lilla rum också, men får se om jag får lust till det. 

Käkade god mat idag :) Blev Trippel C! Även kallat Chili Con Carne. Ligger lätt på min top 3 lista över favoriträtter. På första plats ligger Lasagne, som jag dock inte har ätit på länge :/ Men Chili con carnen var efterlängtad kan jag ju säga! Gjorde gott i magen :)
Käkade god mat igår med försten. Var på Mobilia och bestämde mig för att äta på Kniv & Gaffel. Tog dagens pasta, som var Pasta med en currysås med fläskkött i. Riktigt gott var det! 

Nä, får väll ta tag i städningen för att sedan belöna mig själv med godis och film :) Vet dock inte vilken film det blir, men jag lovar att återkomma med det ;)

Ha det bra tills våra vägar möts åter igen!

tias

Kommentarer
Postat av: Frank

Var ligger min pasta bolognese?? hehe..



Skulle du inte fixa något med någon tröja idag haha...



Ha en underbar kväll son...

2010-08-31 @ 19:46:55
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0