With a twist of lemon..

God morgon!

Vaknade för en halvtimme sedan typ. Efter att ha tryckt på väckarklockan i ca 3 timmar, så tyckte jag att det var dags att resa sig ur sängen och bege sig ner i köket! Där möttes jag till min skräck av ett tomt hus!! Kännde mig så ensam :( Men men.. Tog en tallrik med vanilj-yoghurt och började koka kaffe. Till min stora glädje såg jag att min moder var på väg in genom dörren, så nu var jag inte ensam längre :D Så jag tog en kopp kaffe och en tallrik med Crunchys och nu sitter jag här! :)

Fick ett skumt samtal i morse förresten :O Fattade inte vad personen sa, men jag fick till slut säga att hon hade ringt fel, så hon la på.. Lite synd, för jag tyckte att vi klickade lite där... Har fått massa sms med konstiga tecken från den här personen också.. Ser ut som grekiska, men jag vågar inte ge en seriös gissning i den frågan.

Så, det var min dag fram tills nu :) Nu sitter jag och knarkar halstabletter, With a twist of lemon, så att min hals kan bli bra till Alex Minne Cup 2010 på lördag :) 

Ha det bra sålänge!

tias

Kommentarer

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0