Im off to Germany!

Imorgon är det dags för mig att åka till Tyskland, till den mest bombade staden under 2:a världskriget, Stuttgart. Ska vara där i en månad och gå på en skola för att lära mig laga mat typ :P Kommer säkert blir kul! Ser faktiskt fram emot morgondagen, så får se om jag lyckas få någon sömn inatt ^^

Finns en del människor som jag kommer att sakna, men speciellt en, som finns i mina tankar varje dag. Den här texten är till henne:

Close your eyes and I'll kiss you,
Tomorrow I'll miss you;
Remember I'll always be true.
And then while I'm away,
I'll write home ev'ry day,
And I'll send all my lovin'to you.

Om man är för lat för läsa, så kommer låten här, från filmen Across the universe:



Det var allt från mig! Ska försöka blogga från Yermany!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Carina

Kommer att sakna dig! :(



Tusen kramar från mig o var försiktig!!



Mamma

2010-11-14 @ 00:56:59

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0