The Legend returns!

Som jag kanske har skrivit här i något tidigare inlägg, så spelar jag korpenfotboll i ett lag som heter Powerpuffpojkarna, som jag startade med en kompis. Innan jag spelade där så spelade jag i ett lag som heter Jeppes Pågar, där jag lyckade spela 121 matcher och göra 36 mål. Men idag är en historisk dag, då jag, Mathias Rasmusson, återvänder till min moderklubb Jeppes Pågar, för att spela med dom inomhus under vintern! :D

En bild på mig i Jeppes Pågars tröja:


Om ni känner för det kan ni läsa mer om det här.

Matchen spelas i kombihallen vid stadion, kl 21.10. Titta gärna förbi ;)

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Carina

Önskar dej o laget lycka till! :)

2010-11-03 @ 19:20:07

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0