Blådårar

Blev jobb idag :) Rätt lugn dag idag, men dock så kall! Hade lite av en otur att hamna på ett utedagis, så vi är ute mest av tiden. Får kanske införskaffa mig en varmare jacka? Har dock en... som måste kemtvättas innan jag kan använda den... Fryser hellre häcken av mig, än pungar ut dineros för en jävla kemtvätt! Sann historia...

Måste även berätta en ööööövercool sak! :D Ni som har sett Blådårar-Lasse... Hans dotter går på min avdelning på dagiset :D Hur coooolt är inte det!

Här nedanför har vi då Lasse och hans fru, Maria. Träffade faktiskt Maria idag, när hon hämtade sin dotter :)



Det var nog allt jag hade och säga. Ska nog dra till coop och köpa mig lite snus och godis! :D

Ha det bra i vinterkylan!





Kommentarer
Postat av: Daddy B

Haha hade kunnat tänka mig ett signerat foto av honom hehe...



Snus och godis?? Vilken lyxlirare... Inte så dumt det haha... du skrev det säkert bara för att retas med mig haha



kramen

2010-10-21 @ 20:53:07
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0