Frånvaro

Nämen Hej! 
Har haft några dagars frånvaro, men nu är jag tillbaka igen! Men nu satt jag precis och stirrade på skärmen... sen på tangentbordet... Sen på skärmen igen... Sen drack jag lite läsk... Och kom på att jag inte har något intressant att skriva! :O Skandal... 

Kan iallafall berätta att jag ska på en intervju nästa vecka. Inte riktigt en jobbintervju, men jag ska eventuellt åka på yrkesutbildning i Stuttgart, Tyskland. Så dom ville "lära känna mig" innan resan. Så jag hoppas att det betyder att jag får åka med :) Håll alla era tummar (Och i min brors fall, även tår!), så blir jag glad :D

Ha det bra så länge!



Kommentarer
Postat av: Daddy B

Sten från hjärtat.. Sonen är tillbaka.. Välkommen.. Alltid saknad



kramen

2010-10-05 @ 22:39:56
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0