Huliganism

Nu undrar ni kanske varför jag har "Huliganism" som rubrik? Men var lugna, det kommer längre ner.

Var ett tag sedan jag skrev här, men jag kommer inte skriva en dag-för-dag text.. Kan iallafall berätta att jag var och såg Volbeat på Malmö Arena med min Pappa och hans kompis André!:) Riiiiiktigt bra var dom! :D 

Sitter just nu och har ett Harry Potter-maraton och käkar chips med salsa. Är på film 2, Hemligheternas kammare, just nu. Sitter ensam, men det är sånt man får ta ibland.

Nu till min Rubrik. Jag har en fråga till er som läser. Tror ni att det förekommer huliganism i Quidditch, sporten som spelas i Harry potter?

Det var allt från mig!

Ha det bra.



Kommentarer
Postat av: Bogdan

Var det Volbeat eller jag och Andrée som var riktigt bra?? hehe



Jag har svarat dig innan på det med huliganismen haha... Du är fan tönn haha



kramen

2010-10-10 @ 12:10:23
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0