Katten Gustaf

Kom precis hem från ännu ett trevligt besök hos min bror och hans Emma :) Dom var snälla nog att tänka på mig när dom bestämde sig för att äta lasagne idag :D Dom vet då hur man varmer mitt hjarta! För god var den :D Sen blev det lite bus med lilla Livia, men när hon gick och la sig så kände jag att det var dags för mig att åka him:)

Förresten: FYYYY DEXTER!! (Emma, du får hälsa honom det!)

Nu är det dags för mig att sova, för det är fredag imorgon och det betyder............ Jobb -.- Fast sen är det helg :D Sug på den, Söndagsskolan! 

Avslutar med en liten video, på typ 2 minuter, från Volbeat konserten som jag var på, med min pappa och hans polare ;)



Det var allt från mig :) 

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Emma - Livias mamma

Haha du kunde väl inte undgå att höra mitt damputbrott på rått-Dexter ?! jag är fortfarande småsur på honom och jag har inte sett honom på länge nu :p

2010-10-14 @ 22:33:18
URL: http://emmaasktindberg.se
Postat av: Daddy B

Haha jag vet inte om jag ska få flashbacks till konserten eller om jag ska skämmas hahaha...

2010-10-14 @ 22:35:52
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0