Tippar ALDRIG mer matcher!

Ännu en dag som "dagissnut", som min kära pappa uttryckte det, avklarad :) Något tröttare idag än vad jag var igår, började nämligen en hel timme tidigare! Hemskt, jag vet... Men nu jag iallafall sitta och ta det lugnt några timmar. Fram tills Sverige - Holland! :) Vågar dock inte tippa resultatet, för jag har oftast fel. Men om Sverige TVÅlar till Holland med ETT fint spel, så blir jag nöjd ;) Tror att Zlatan och Wernbloom kommer äta varsitt MÅL mat idag också ;D

Det var nog allt för mig! Tror jag... 

Eller förresten, avslutar med en liten video med min favoritspelare, och förebild, som tyvärr inte spelar för West Ham (mitt lag i England) längre :(



Tack för att ni läser! :D

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Daddy B

Skönt att se att du INTE tippar haha Man vill ju inte ha TVÅngstankar om det att någon blir ETTrig haha.. Fast vem vet kanske Zlatan TVÅlar in sig efter matchen och allt blir TREvligt i alla fall med Patrick Ekwalls ETTrigt svåra kavaj??

2010-10-12 @ 18:15:03
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0