Vackert!

Var några dagar sedan jag bloggade sist. Men här kommer en lite (förhoppningsvis) kort uppdatering.

Igår (Lördag) Så var jag i stan med med Maria, som bor så långt upp som i norrland, som hade kommit hem till helgen. Vi gick runt i lite affärer och satt sedan på Espresso House, Där jag tog en Vanilla Latte och hon tog en varm choklad. Det var mycket trevligt att träffa henne må jag säga :) Senare på kvällen stack jag hem till DS och käkade, Lasagne för min del, och sedan spelade vi Fifa 11. Var hemma vid 2-halv 3 tror jag. Men en trevlig dag var det iaf! :)

Idag, vaknade jag halv 1 och skulle spela match kl 1. Ni förstår säkert min panik! Men som tur var så blev jag körd dit av min kära fader:) Matchen då? Ingen kul match precis, förlorade med 9-2. Min egen insatts var väll hyfsad. Stog inte ut mer än någon annan i laget. Efter matchen drog jag hem till min pappa, där vi käkade pizza och kolla på MFF - Trelleborg. Matchen slutade 3-0 till malmö, efter mål av Hamad, Larsson och Gische. Nu är guldet snart himma! :D

Hände tyvärr en liten olycka när vi skulle koppla in min dator till TV:n, så min laddare gick sönder. Så nu är man datorlös igen i några dagar :/ Men men... Så kan det gå ibland :)

Det var allt för mig :)

Ha det bra!


Kommentarer

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0