Åsnepack och grytlock

Anledningen till överskriften? Absolut ingen aning, men tyckte att det lät klämkäckt, som min kära fader brukar säga. Eller han har nog sagt det en gång iallafall... Men ändå! :)

Var hos dom trevliga människorna på Satans Ockuperade Company (gissa själv vad jag menar). Fick iallafall reda på att jag får pengar imorgon :) Efterlängtat! 

Efter det så stack jag bort till pappa och var där en stund, för att sedan bege mig till min kära broder och där blev det lite kaffedrickande. Trevligt, trevligt var det!

Nu sitter jag här. Som den lilla soffpotatis jag är. Fast nu sitter jag ju i en stol och inte en soffa, så stämmer väll inte helt.

Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Frank

Haha har nog använt klämkäck mer än en gång skulle jag gissa haha Jag menar det är ju ett klämkäckt ord ju haha...



Hmmm om du sitter i en stol blir du en stolpotatis då, eller om det är soffpotatis blir det då en stolpommes då eller haha

2010-09-28 @ 21:54:03
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0