Dagen i sig

Dagen i sig har varit rätt bra faktiskt. Ganska underbar!
Den började med en liten "lunch" med lite paj som min kära farmor hade gjort. som var jääävligt god! Efter det var det dags för mig att spela match med PPP (Powerpuffpojkarna). Men motståndarlaget kom inte, så de slutade med att vi spelade lite själv, vilket blev väldigt trevligt :)

Efter det kom jag hem och kollade på slutet av MFF - Göteborg, som slutade 2-1 och 3 underbara poäng. Målen stod Daniel Andersson och Daniel Larsson för. Måste också säga att Johan Dahlin räddade en straff :D

Så det har varit en härlig dag :)

Ha det bra tills vidare!


Kommentarer
Postat av: Fader Vår

Haha skönt att höra att du har haft en bra dag ju haha... Jag är glad du varit här i helgen ju hehe.. Gjort det till en bra helg för mig ju hehe...

2010-09-26 @ 21:52:13
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0