En sådan där, kul dag!

God afton!

Varit en rätt händelserik dag idag. Vaknade vid halv 3, efter att ha gått och lagt mig vid halv 9 på kvällen dagen innan. Sen kl 6 var det dags för återträff med min gamla klass från högstadiet. Mycket trevligt var det att träffa (nästa) alla igen. Tog en tur till ölcafeét med dom, där jag beställde in grillad kyckling och en staropramen. Det gjorde gött i magen :) Sen satt vi bara där och snackade om gamla minnen och fördrev tiden. Kom hem igen vid 10-tiden, tror jag :P

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska slänga mig i säng. Känns som en realistisk tanke just nu, eftersom jag ska upp tidigt (läs: 12.00) imorgon för att gå på ett möte.

Så, nu har sängen ropat på mig en gång, så då får jag väll bege mig, innan den bestämmer sig för att bli obekväm och göra det svårt för mig att sova :)

Men först ska jag vara lite av en egoist och lägga in en bild på mig själv!



Ha det bra tills vidare!

God natt!


Kommentarer

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0