Glädje!

Nu är det så, mina kära vänner, att jag, Mathias Johan Sebastian Rasmusson, har ÄNTLIGEN fått en laddare till min dator! :D Gkädjen jag känner just nu är het obeskrivlig! Så nu sitter jag här vid mitt lilla kontor och bara njuter av att kunna knappa på mina tangenter igen. Erkänn... Ni HAR saknat mig ;) 

Så vad har jag då gjort för att fördriva min tid utan datorn? Ja kan ju säga att det har blivit MYCKET film. Men har även roat mig med att spela Playstation 2, där det har blivit Fifa08 och Tiger Woods PGA Tour 2010.  Efter den här tiden utan dator är jag nu mästare på båda spelen. Sann historia...

Tänkte att ni skulle få ta del av mitt lilla kontor också, så här kommer en liten bild :)



Vackert, eller hur?

Nä, det var allt från mig.

Ha det bra tills vidare!



Kommentarer

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0