Jaha, du...

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt. Vaknade vid halv 4 (sann historia..) och började med att städa lite. Sedan kom min pappa hem och då satt jag vid datorn en stund, innan vi bestämde oss för att dra ut och käka. Så vi stack bort till O'Learys på swedbank stadion, men dom stängde tydligen redan vi kl 2. Så vi drog vidare till nästa, som blev på Entré. Där hade dom som tur va öppet. Jag beställde en Trippel-B-Burger, med bacon på och pappa beställde Babyback ribs. Hamburgaren var väldigt god och mättande och enligt min pappa så var inte Ribsen så dåliga dom heller. 

Sen efter det blev jag lämnad hos min moder, där jag ni sitter. Har precis kollat på sista avsnittet av en serie som heter Persons Unknown. Den handlar om en grupp människor, som inte känner varandra, som blir bortförda till en stad, som dom inte kan fly från. Närvkittlande från början till slut. Riktigt bra serie och, som vanligt, så slutade den så att man lääängtar tills nästa säsong. Om det nu blir en ny säsong. Kollade även på en annan serie som heter Haven, som är baserad på Stephen King's bok The Colorado Kid. Mycket Arkiv X över den, så det är klart att jag gillar den :)

Haven:


Persons Unknown:


Har inte så mycket mer att skriva. Ska nog spendera lite tid med att göra en bild, så ni får vänta otåligt på resultatet ;)

Ha det bra så länge.



Kommentarer

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0