Legends

Gårdagen:
Glömmde helt bort att skriva ett inlägg igår! Skandal.... Men det var en händelserik dag iallafall :) Dagen började med ett möte på arbetsförmedlingen, om eventuell yrkesutbildning, på en månad, i Stuttgart. Låter väldigt intressant faktiskt. Resa, boende och mat betald. Får hoppas att jag kommer med.

Efter det blev det en liten tur i stan, för att sedan bege mig hem till min kära farmor. Väl där så blev det lite kaffe och kakor. På en ONSDAG! Sen gick jag där ifrån vid 5-tiden och stack bort till Mobilia för att träffa Matilda. Vi käkade på Kniv & Gaffel (självklart!). Hon beställde köttbullar med potatis och jag tog, som vanligt, Dagens Pasta, som idag var Pepprig kycklingfärssås. Den var helt okej faktiskt. Inte direkt supergod, men den var inte äcklig heller. Sen gick vi till Stadium för att hon skulle kolla på en jacka och efter det gick vi skilda vägar och begav oss till respektive hem. Mycket trevlig dag var det!

Idag:
Vaknade vid 10-tiden, men tänkte att jag bara skulle blunda några minuter till... Vaknade kl 2 istället... Dumma mig... Nu sitter jag bara här. Väntar på att det ska bli mat, för är något hungrig nu!

Gjorde en bild igår också förresten. Här kommer den:



Passande citat, från Ghost Rider:
""It's said that the West was built on legends. Tall tales that help us make sense of things too great or too terrifying to believe."
Eller?

Så, det var nog allt för mig!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Frank

Lika fin bild som vanligt ju... Tänkte på en sak? Döper du dina bilder, typ efter innehåll eller kanske känslan som bilden ska förmedla??



Som sagt, underbart fin bild...



Keep up the good work son..



Kramen

2010-09-30 @ 18:34:34
URL: http://frankieboys.blogg.se/
Postat av: Emma - Livias mamma

Sv: Nää, det tror jag inte ? Det var en påse från ICA som man blandade i.. Men lite Rasmusson låg det nog i den :) För den va sjukt god ;)

2010-09-30 @ 20:10:35
URL: http://emmaasktindberg.se
Postat av: Frank

Sv: Det var det jag visste ju hehe...



Undrar om du skulle kunna komma på en VOLBEAT inspirerad bild hehe



kramen

2010-09-30 @ 23:30:45
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0