You!

Sitter för tillfället vid min kära pappas dator, eftersom jag inte har en laddare till min egen, som säkert ni flesta vet. Kostar en del att fixa en ny, men får hoppas att jag får en snart! Saknar att bara sitta vid min kära dator och göra min bilder. Det får mig att ta det lugnt. men kan ju inte göra det nu :( Sorgligt.. Men sant...

Kollade precis på slutet av filmen World Trade Center. Riktigt gripande film. Blir lite tårögd varje gång. Efter den filmen började Saving Private Ryan, med Tom Hanks. Väldigt bra film den med. 

Ska spela match imorgon, kl 19.00 på Mellanhedens IP. Om någon som läser det här är fotbollsintresserad, så kom gärna och kolla ;D

Avslutar med en liten bild på mig under en match (i rosa tröja):


Ha det bra!


Kommentarer

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0