Ordspråk och sånt skit

Kom precis hem från min kära bror och han tösabit :) Blev lite mat, kaffe och FIFA där, vilket alltid uppskattas av moi :) Ska nu göra en taktiskt reträt till min säng, för att få mig en god natts sömn! Sov nog bara två timmar inatt, av någon underlig anledning... kan ha varit stormen som nästan blåste sönder vårt hus... Men vem vet, inte ja..

Fick ett samta från AF idag och tydligen är jag en tuff grabb att få tag på! Om dom bara visste... FBI's most wanted!! Hell yeah! Fast gillar inte att min motspelare i telefonen avslutade nästan varje mening med "Mathias". Jag vet vad jag heter, okej?! Pajas....

Nä, dags att lägga mina arma knän till vila. Har två matcher på två dagar nu... Börjar bli jobbigt, på ålderns höst! Man är ju inte 18 längre...  Men! Det löser sig, sa kvinnan och sket i vasken!

Ha det bra!



Kommentarer

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0