Sol på mig! (Smyger in med en "Dagens låt" också...)

"Det är jag som alltid vaknar först, jag är vän med solen, jag är störst! Lys på mig, jag vill ha sol!" Det är ett utdrag ur en låt, från en film som jag tittade rätt mycket på när jag var mindre, som heter "Rock-a-Doodle". Men det jag vill komma till är att det SNÖAR ute!! Helvetes jävla piss, rent ut sagt! Jag som hade tänk sticka in till stan och käka frukost... Men orkar jag verkligen gå ut i den här kylan? Only time can tell...

----------------------------------------------------------

Här är iallafall låten jag menade. Jerry Williams som spelar tuppen, som ska vara en Elvis-kopia :D Najs!



Njut av fredagen och ha det bra!



Kommentarer

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0