Captain's Log, 2011-01-14, 00:26

Fortfarande inget tecken på liv. Vi har vandrat i 5 dagar nu. Vi har precis satt oss ner för att få lite sömn, innan vi återigen börjar vårt sökande efter intelligent liv, på den här planeten.

Så kunde det låtit om jag var uppe i rymden just nu. Men näääää! Jag sitter bara här ensam i mitt rum och dricker vatten. Men, det är livet man valt och livet man får leva. Sånt är det!

Har inte gjort så mycket idag. Har bara, som sagt, suttit på mitt rum och försökt överleva. Precis som en grott-människa. Glädjande nyhet dock, fick pengar idag. Inte alls fy skam! Blir en runda på KB imorgon för att fira :)

Nä, nu ska jag bara vänta på att bränna en film (Den enfaldige mördaren, av alla filmer), sen är det dags att sova, mihihihi.

Ha det bra!



Kommentarer

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0