En sådan där, ny bild!

Har gjort en ny bild, eftersom jag har massa tid att fördriva. Kl 01.22 bestämde jag mig för att det var lika bra att köra en "all-nighter" Då jag inte var ett dugg trött. Har haft väldigt svårt att sova dom senaste dagarna. Antingen är det (Som min kära Pappa så fint uttrycker det) min hjärna som sjunger för mig, eller så är det bara massa jobbiga tankar som slår på mig.

Just det, bilden var det, ja. Här kommer den!



Kommentera nu då va?!

Ha det bra och god morgon!



Kommentarer
Postat av: Daddy..

Känns lite Volbeat men ändå inte.. Maybe Im wrong, fast allt kan ju vara Volbeat



With Love and Hell Fire

2011-01-04 @ 09:01:51
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0