En seg deg

Nä, en seg DAG skulle det ju vara, men klingade bättre med med en seg deg. Eller varför inte en slemmig torsk? Only time can tell...

Inte gjort så mycket idag. Bara suttit vid datorn och försökt hitta något jobb. Inte lätt det där.. Min dröm skulle vara att få jobba på en biograf, då film är min stora passion (efter fotboll, men hur lätt är det att hitta ett jobb innom fotboll?). Så om det är någon som läser det här, som har kontakter inom bio, så får dom gärna höra av sig ;)
Får väll ta och sticka bort till biograferna i Malmö och lämna mitt CV och alt det där.. Jobbigt ju! ;)

Nä, nu ska jag spela lite FIFA tror jag.

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Daddy B

Nä tycker du springer iväg till biograferna direkt hehe



Ja fotboll är svårt.. Plus att du inte vill jobba för vilka klubbar som helst hehe... Du kanske ändå ska skicka en CV till himmelsblått med hehe Skadar ju INTE



Kramen

2011-01-06 @ 22:16:37
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0