Home of the Blues

Har inte gjort ett piss idag! Skulle till arbetsförmedligen egentligen, men hade inte orken till att lämna lägenheten. Så istället så väntade jag på att pappa skulle komma hem, så att han kunde köra mig till min mamma :) Har haft en kul helg iaf :D

Nu ska jag nog lägga mig i sängen i tristess! Ska börja läsa en bok, som heter "Freja - Sagan om valhalla". Får se om den är så bra som min kära fader säger :)

West Ham - Birminham 2-1, förresten, med mål av Mark Noble och Chalton Cole :D Dock bara i cupen... Men ändå :D


En av målgörarna, Mark Noble

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Julia

Hallå ja!

Du som är en jäkel på bildredigering, är du intresserad av att dela med dig av dina kunskaper på en ungdomssektion i Helsingborgs fotoklubb? :-)



Maila mig om det låter intressant!

/Julia

2011-01-12 @ 07:21:52

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0