On This Football Day

Något trött. Ont överallt. Arg.. jag har alltså spelat match idag :) Två matcher, för att vara helt korrekt. Gick inte så bra faktiskt, men fick iallafall spela :) Första matchen förlorade vi med 2-1 och sen på kvällen spelade vi en till, som förlorades den med. Resultatet är ännu okänt.

Har ätit för mycket idag också. Hemma blev det Pytt i panna, med ägg (Ja, på en söndag!). Sen innan min sista match så stack jag hem till min farmor där jag blev bjuden på Lasagne. Hur mätt jag än var efter pytt i pannan, så KUNDE jag inte tacka nä till Lasagne.. Det går bara inte. 

Det var nog allt från min dag!

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Daddy B

Ilskan hjälper inte så mycket nu men känner igen känslan...



Men det positiva är ju all god mat eller hur...



Kramen

2011-01-16 @ 23:42:03
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0