Tiascadabra

Steg faktiskt upp helt frivilligt halv 11 idag, trots att jag hade somnat vid typ 3. Det är nog ett mirakel! Mmmhhmmm!
Spelat 3 matcher idag. Dom två första spelades med JP, och resultaten nämns inte här. Sen var det dags att spela match med PPP! Då jävlar! Vi hade den största publik vi någonsin haft! 6 personer! Rekord :D
Matchen vanns iallafall med 2-1, efter mål av mig (! :D) och Marcus Nordahl :D Måste även säga att jag gjorde assisten till mackan också ;) Även om bollen bara studsade på mitt ben till honom... ;) Men det var en helt underbar match att spela :D Längesedan jag varit så glad :D 

Nä, nu blir det att sticka in i duschen, sen kanske glo på någon film :)

Ha det bra!



Kommentarer

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0