Sömnlös i Malmö

Ganska passande överskrift. Men det är kanske hela poängen med att ha en överskrift, så att man sammanfattar hela texten? Eller kanske inte.

Klockan står just nu på 04:15 och jag är knappt trött. Men ändå har jag spelat match för några timmar sedan. Kanske därför jag har svårt att sova. Förlorade nämnligen med 5-1, mot ett lag som vi skulle ha vunnit över vilken annan dag som helst. Det var helt enkelt inte vår tur den här gången. Men det kommer! 

Vad många inte vet är att jag är lite halvt kristen (om man nu kan uttrycka sig så). Jag har alltid ett kors på mig, som jag anser ger mig tur här i livet (även om dt inte funkar så bra på vissa saker, men det är ett helt annat kapitel). Jag brukar ofta prata med "gud" (innom situationstecken för att jag inte tror att han finns, men att han ändå finns... Eller något...) innan match, men tydligen är han inte sportintresserad... Eller så gillar han helt enkelt inte vårt lag. 
Man kan säga att jag är halvt kristen och halv ateist. Eller så kan man barasäga att jag är lite av en Agnostiker. Jaja, nog om det...

Solen är på väg upp ser jag. Har mitt fönster helt öppet, så det är lite kyligt i rummet, men det är inget som stör mig just nu. Hellre det än att det är äcklig varmt. Gillar att min kära moder har varit så snäll och putsat fönstret också, så nu ser det ur som där inte finns någon glasruta! Tänk vad hon kan...

Nä, nu tänkte jag gå bort och ställa mig vidi fönstret. Älskar hur fåglarna kvittrar på morgonen, älskar luften, älskar morgondoften. Tidig morgon är nog min favoritstund på hela dagen. Att få se allting vakna upp. Synd bara att jag inte är så bra på att vackna tidigt så att jag får uppleva allting.

Till er som läser, önskar jag er en god morgon, god förmiddag, god eftermiddag, god kväll och en god natt (beroende på när ni läser det här).

Ha det perfekt!



P.S har skrivit tidigare om min relation till Malmö-morgonen HÄR! D.S

Kommentarer
Postat av: Daddy B

Äh ibland kör jag överskriften så att den passar, ibland skriver jag det första jag får in i skallen, vilket oftast absolut inte passar in med det jag skriver, ibland blir det en av mina standard överskrifter, allt efter humör och välvilja i mina två hjärnceller... haha



Fast som pappa tycker jag kanske att lite mer regelbunden (nattlig) sömn vore önskvärd:) men det är bara för jag vill dig väl



Kramen

2011-05-12 @ 22:39:19
URL: http://frankieboys.blogg.se/

Skriv en liten rad här:

Namn:
Är du lat? Klicka i den här rutan

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0